Bailey Kisses

I couldnt help but snap these the other day, doesnt he look sooo pitiful? :)



He knows how to give kisses when you pucker up, as seen here!
Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Finally home

Well, I just got home a few days ago from 5 weeks at moms house. Overall, it was fun and everyone misses me and Bman already. I actually ended up with an A in lecture and a B in lab for my elasmobranch bio, so I am pretty happy!

We bought a cute tv stand last night, so I am excited. Wish I could post a picture, but I dont have anywhere to host them anymore :(

Anyhow, school starts again on the 23rd, and while I am sorta excited, I am also scared since it is my last semester and Im getting worried about the real world. LOL.

Going to talk to a recruiter about possible air force stuff.. just curious about all my options! Wish me luck! :)
  • Current Mood
    awake awake

Dog Gone Bakery

Well, I decided to go back with my doggie bakery after some time off at least for a little while.

Decided I needed some new products and found my first one! Beef Crunchies

$7.50 for 1lb

05-25-04 002.jpg

05-25-04 003.jpg

Which pic looks better? One was with flash and one without, just wanted some input.
Yell if anyone wants any!! Going to put up the card that goes along with them also.

Okay, they didnt come out the best but here is one showing the packaging, and the other is the card that goes on the package. Any comments would be great. Thanks.

05-25-04 004.jpg

05-26-04 010.jpg
  • Current Mood
    creative creative

Stolen from Nikki

Anyone and everyone who reads this, post in here something they would LIKE to do with me SOMEDAY.

Then post this in your journal to find out what I want to do with you.

So much to do, so little time

So, spring break is over. I finally realized that the present Katie made for me is actually just the right size for these user pics.. duh, someone tell me these things please!! Big lab final on friday, have to identify like 25 birds from out of a possible 200 or so.. funfun...

Anyhow, big paper due, good thing he pushed due date back another week, WOOT!

I'm tired, my arm is feeling better... although not at the moment, been on the comp about an hr... this crap sucks, tried to explain to my brother what I can do about it... went like this:

I will prob need to get the surgery to fix this long term, but I cant do that right now cause no insurance. cant get insurance unless I have a job. Cant get a good job that offers insurance until I get my degree. Cant schedule a surgery at a new job until I get time saved up to take off... therefore I should be looking into it in about a yr or so... how fun...

At least I got a laugh out of him. LOL.

Gotta get to class.. :)

Stolen from Nikki, cant link that name thing yet :P

1. What is your middle name?
Alicia

2. What kind of pants are you wearing and what brand?
Ladybug pj pants from Old Navy

3. What are you listening to right now?
Clock ticking, birds singing, me typing

4. What are the last 4 digits of your phone number?
Home: 7589 Cell: 0593

5. What was the last thing you ate?
Chicken wing last night

6. If you were a crayon, what color would you be?
Cerulean Blue

7. How is the weather right now?
Havent stepped outside yet, but looks sunny :)

8. Last person you talked to on the phone:
my sister, Ashley

9. The first thing you notice about the opposite (same) sex:
Eyes on men, overall body size etc on women

10. Do you like the person who sent you this?
Sent it? I stole it!! But, yes of course!

11. How are you today?
Good, just woke up, hair is a mess, drinking some water :)

12. Favorite drink?
Sweet Tea

13. Favorite alcoholic drink?
Smirnoff Ice

14. Favorite sports?
College Football

15. Hair color?
Medium Brown

16. Eye color?
Green and gorgeous, LOL

17. Do you wear contacts?
Too lazy to go get em, but I want to

18. Siblings and their ages?
Scott- 16
Ashley-13

19. Favorite month?
October

20. Favorite food?
Lasagna!

21. Last movie you watched?
The Butterfly Effect, pretty good actually!!

22. Favorite day of the year?
A day I'm alive? or Christmas

23. Are you too shy to ask someone out?
Guess it depends if I knew them, but usually too shy, yes

24. Do you like scary movies or a happy ending?
Both!

25. Summer or winter?
Spring

26. Hugs or kisses?
Hugs.. can get from anyone and brighten your day

[27 disappeared]

28. Chocolate or vanilla?
Can I have both? :)

29. Do you want your friends to write back?
Of course~

30. Who is most likely to respond?
Hmm dunno

31. Who is least likely to respond?
Hmmm dunno

32. What books are you reading?
Does my marine bio book count? lol

33. What's on your screensaver?
Charmed I think

34. Favorite board game:
Risk! Bring it on baby!

35. What did you do last night?
Drove home from moms, played little eq, read new cosmo, played with doggies and went to sleep

36. Favorite smells?
Vanilla, homemade cookies

37. What is the first thing you think of when you wake up in the morning?
I hope I didnt wake up waaaaay before the alarm is supposed to go off.

38. Have you ever broken any bones or been seriously hurt/hospitalized?
Neva!
  • Current Mood
    awake awake

Stupid

Tell me if this isnt one of the dumbest things you've heard of:

After Ornithology class, me and this other girl go into the bathroom. She does her business and flushes the toilet with her foot, yet walks out without washing her hands??!! Something strange here?? She is in a sorority... maybe thats it. LOL. >:)